رویدادها آرشیو خبر ها
چرا آلگری به ترک یوونتوس فکر می کند ؟

چرا آلگری به ترک یوونتوس فکر می کند ؟

ایل کوریره دلو اسپورت مدعی است که ماسیمیلیانو آلگری در نظر دارد در پایان فصل یوونتوس را ترک کند، زیرا می تواند با یک باشگاه لیگ برتر عربستان سعودی قرارداد ببندد.

 

ایوان زازارونی، سردبیر کوریره دلو اسپورت، یکشنبه شب گفت که آلگری در تابستان یوونتوس را ترک خواهد کرد و روزنامه مستقر در رم به روز رسانی های بیشتری را در نسخه چاپی روز سه شنبه ارائه داد.

 

بر اساس این گزارش، مربی متولد لیورنو هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است اما به طور جدی در حال بررسی ترک ورزشگاه آلیانز با یک سال باقی مانده از قراردادش است.

 

او در سال 2021 توسط آندره آ آنیلی، رئیس سابق یوونتوس دوباره به خدمت گرفته شد، اما اکنون که رئیس سابق از سمت خود کنار رفته است، آلگری احساس می کند یوونتوس تغییر کرده است.

 

جورجیو ماروتا، روزنامه‌نگار نوشت:

 

عذاب‌های مکس به محیطی در تورین مربوط می‌شود که مثل گذشته ملایم نیست.

 

گفته می شود آلگری از بازدید آنتونیو کونته از وینوو، مرکز تمرین تیم های جوانان یوونتوس و ادعاهای اخیر او در مورد بازگشت احتمالی به تورین عصبانی است

 

قرارداد آلگری در ورزشگاه آلیانز در سال 2024 به پایان می رسد، اما طبق این گزارش، او در صورت ترک یوونتوس در تابستان، دو گزینه اصلی خواهد داشت. به عربستان سعودی برود، جایی که طبق گزارش‌ها، چندین باشگاه آماده هستند تا او را به پولدار کنند یا در تعطیلات استراحت کند و منتظر تماس یک باشگاه اروپایی باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: